Google SEO Uzmanı – Google SEO Sıralama İpuçları

Google SEO Uzmanı – Google SEO Sıralama İpuçları

Google SEO uzmanı olarak Google sıralamalarını tartışırken gerçekten tartıştığımız şey,

belirli bir anahtar kelime için sitenizi Google’da üst sıralara çıkarma yeteneğidir. Sitenizi Google’da üst sıralara çıkarmaya çalışırken göz önünde bulundurulması gereken birçok husus vardır. Google’ın bir sitenin nerede sıralanması gerektiğini değerlendirirken 200’den fazla faktörü dikkate aldığı söylenir. Ancak bu durumda en önemli faktörler listedeki gibidir.

SEO Fiyatları ve listesi: https://best4you.com.tr/?post_type=product

Google SEO, arama sonuçları aracılığıyla web sitenizin Google arama motorundaki kalitesini ve hacmini artırma işlemidir. Bir şirket Google arama motoru sonuçlarının en üstünde kalmak istiyorsa, Google gereksinimlerini karşılamalı ve değişikliklere ayak uydurmalıdır. 

Aşağıdakiler de dahil olmak üzere daha yüksek sıralamalar elde etmek için kullanabileceğiniz belirli Google SEO kuralları veya belirli pozitifler vardır:

Temel Kurallar ve Google SEO Uzmanı

Temel Google kurallarından biri,

seçtiğiniz anahtar kelimeyi URL’nize almaktır ve ilk kelimenin en iyi, ikinci kelimenin ikinci en iyi veya daha az önemli olduğunu unutmayın.

İkinci kural, anahtar kelimeyi alan adında veya sayfa adını kısa çizgi ile eklemek ve anahtar kelimeyi sayfanın üst kısmındaki başlık etiketine eklemektir. Başlık etiketi, özel karakter içermeyen en fazla 60 karakter olabilir. Daha uzun olabilir ama ilk 60 karakterin en fazla ağırlığı sağlaması şart.

Anahtar kelime yoğunluğu, toplam kelimelerin %3 ila %7’si kadar olmalıdır. Bazı konular hassas olduğundan anahtar kelime yoğunluğu konuya göre değişir. Diğer numara, anahtar kelime yakınlığını kullanmaktır. Bu, temel olarak anahtar kelimelerinizin birbirine ne kadar yakın olduğunu ifade eder.

Anahtar kelime öne çıkması, Google SEO sıralamasını caydıran başka bir faktördür. Bir anahtar kelimenin kalın, büyük puntolarla ve sayfanın üst kısmında kullanılması önemlidir. Anahtar kelime sayfanın üst kısmına ne kadar yakınsa, sıralama faktörleri için o kadar fazla ağırlık verilecektir.

Dahili bağlantıları ve bağlantılarınızı bağlamak için seçtiğiniz anahtar kelimeleri dikkate almalısınız. Bağlantıları dahili veya harici olarak hedeflerken seçtiğiniz anahtar kelimeyi kullanın. Bu, sayfa alaka düzeyinizi artıracak ve sonuçlarınızı güçlendirmeye yardımcı olacaktır.

Ayrıca, bağladığınız ve size bağlananları da hesaba katın. Bir spam sitesiyle ilişkilendirilmek, üst sıralarda yer almaya çalışırken ihtiyacınız olan son şeydir. Kötü mahalle terimini duymuş olabilirsiniz.

Google’ın sitenize nasıl ulaştığını ve ayrıldığında nereye gittiğini ifade ettiği şey budur.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *