İstanbul Google SEO — Web Siteniz İçin Yerel Google SEO Hizmeti

İstanbul Google SEO — Web Siteniz İçin Yerel Google SEO Hizmeti

İstanbul gibi mega bir şehirde Google SEO neden bu kadar önemli? Günümüz ağında bir web sitesi sahibi olmak, milyonlarca kişiye erişmenin en doğru yoludur. Reklam ile de milyonlarca kişiye ulaşıyorum, SEO’ya ne gerek var? Sorusunun yanıtı SEO’nun gücünden ortaya çıkıyor.

İstanbul ilimizde Google SEO gücü nasıl ortaya çıkıyor?

Reklam ile SEO arasındaki en büyük fark!

Reklam size aktif olduğu süre boyunca, SEO ise sürekli müşteri sağlar. Site kurucularının en çok yanıldığı nokta siteyi ilk kurduğunda reklamdan daha çok müşteri gelmesidir. Bu düşünce SEO’yu büyük ölçüde etkisiz kılabilir. SEO ya yatırım yapan bir işletme en zor günde bile müşterilerine ulaşır. SEO web sitenizi üst sıralarda tutan en önemli faktördür. Alt başlıklarda size SEO hakkında detaylı bilgiler vermeye çalıştım. Sorularınız için lütfen bize yazın.

İstanbul Google SEO

İstanbul Google SEO(Arama motoru optimizasyonu), web sitenizi arama motoru örümcekleri için optimize etme işlemidir. Google, dünyanın en iyi arama motorlarından biri olarak kabul edilir. Web trafiğinin yaklaşık% 75’inin Google arama motorundan oluşturulduğu söylenebilir.

Bu, sitenize trafik çekmek için bir araç olarak Google’ın muazzam popülaritesi hakkında çok şey söylüyor.

Arama motoru optimizasyonu, bir web sitesini Google, Yahoo gibi arama motorlarında üst sıralarda tutar. Web sitenizin daha üst sıralarda yer alması iç SEO ayarlarına bağlıdır. Başka bir deyişle, bir web sitesi belirli anahtar kelimeler için hedeflendiğinde daha yüksek görünür. Bir diğer belirleyici faktör ise css, js gibi kodsal sorunların çözülmesiyle gerçekleşir.

SEO deneyimi olmayan web geliştiricisinin web sitelerinde üst sıralarda yer alması mümkün değildir. Rakiplerin önünde kalmaya yardımcı olacak birçok arama motoru optimizasyon tekniği vardır. Google SEO ile daha iyi bir sıralama elde etmenin bazı adımları aşağıdakileri içerir.

Google’da daha iyi bir sıralama elde etmenin ilk adımı, doğru anahtar kelimeleri seçmektir. Temel olarak herhangi bir web sitesi, ürün ve hizmetlerini nihai olarak pazarlamak için tasarlanmıştır. Bu adım, web sitesinin Google arama motorunda anahtar kelimelere odaklanmayı içerir. Web sitesindeki anahtar kelimeyi, insanların Google’da arama yaparken gerçekten kullanacağı şekilde optimize etmektir. Örneğin, İstanbul’da bulunan bir içerik yazıyorsanız, İstanbuldaki içerik yazma hizmetleri gibi anahtar kelimeler kullanın.

Yerel SEO için önemli olan diğer faktör, alan adlarını ve başlık etiketlerinin iyi durumda olmasıdır. Web site içeriğini Google aramasında daha üst sıralarda yer alacağı şekilde optimize etmektir. Örneğin, anahtarkelimeağı com, şirketadı com’dan çok daha iyi sıralanacaktır. Başlık etiketi de Google sıralamasını önemli ölçüde iyileştireceği için alan adı kadar önemlidir.

SEO Nasıl Geliştirilir?

Google’ın SEO başlangıç ​​kılavuzunda kısa süre önce bir güncelleme yayınlandı. Bir URL’de tam olarak ne görmek istediğini öğrenebiliriz. Google’ın yönergelerini izleyerek, arama sonuçlarında sıralanma şansınızı artırabilirsiniz. Google SEO’nuz üzerinde çalışırken, URL seçimi çok önemlidir. Aşağıdaki ipuçları, web sitesi sayfalarınız için en iyi URL’leri seçmenize yardımcı olacaktır.

Google her zaman, kullanıcılar için işleri daha iyi hale getirmenin nihai hedef olduğunu söyler. Diğer yandan url’lerle ilgili tavsiyelerinin farklı olmadığını söylüyor. En iyi url seçimi, kullanıcıların ve arama motorlarının anlaması kolay olacak şekilde olmalıdır. İçerik bilgilerini kolayca ileten anlaşılması kolay URL’leri seçin

URL’lerinizde, ilgili web sayfasının içeriğini yansıtan alakalı kelimeler kullanmak iyidir. Ancak Google, aşırı anahtar kelime kullanmaktan kaçınmanızı önerir. Ayrıca Google, URL’lerde tek büyük harf kullanmaktan kaçınmanızı önerir. Tüm küçük harfleri kullanmak en iyisidir.

Karmaşık URL’leri kullanmaktan kaçınmanın bir başka nedeni

Kkullanıcıların şifreli bir URL’den bağlantı oluşturmayı zor bulabilmeleridir. Çok fazla tanınmayan parametre içeriyorsa, kullanıcılar gereksiz olduğunu düşündükleri için bunun bir kısmını bırakabilirler.

Birinin web sayfanıza bağlantı metni olarak yalnızca URL’yi kullanarak bağlantı vermesi alışılmadık bir durum değildir. Bağlantı bağlantı metni, Google SEO için çok değerlidir. URL adları, web sayfanızın içeriği hakkında fikir veren anahtar kelimeler içermelidir. Bu, hem kullanıcılara hem de arama motorlarına bağlantı verilen sayfa hakkında daha fazla bilgi sağlar.

Google arama sonuçlarını görüntülediğinde, URL’yi sayfa başlığı ve açıklama veya pasajla birlikte görüntüler. URL’de bulunan herhangi bir kullanıcı arama terimi kalın yazılacaktır. Bu, sonucunuza dikkat çekmenize yardımcı olur ve bir kullanıcıyı bağlantınızı tıklamaya teşvik edebilir. Bir kullanıcının sayfanızı bulmak için kullanacağı tipik arama terimleri ile bir sayfanın içeriği, başlığı, açıklaması ve URL’si arasında yüksek bir uyum sağlamayı hedeflemelisiniz.

Web sitenizde alt dizinler kullanıyorsanız, dizin yapınızı basit tutun. Dizin adlarının içlerindeki içerikle ilgili olması iyi bir Google SEO’dur. Bu yaklaşımla URL yapısı ve okunabilirliğine yardımcı olunacaktır.

Google SEO söz konusu olduğunda, URL adları benzersiz olmalıdır. Aynı sayfa için birden fazla URL’ye sahip olmak zararlıdır. Google’ın sayfanın itibarını farklı URL’ler arasında bölmesine neden olabilir. Bu, o sayfanın arama sonuçlarında görünme şansını olumsuz yönde etkileyecektir.

Google SEO İpuçları

Gerçek şu ki, Google SEO ipuçlarına her zamankinden daha fazla ihtiyaç var. Google, internetteki en büyük arama motoru sağlayıcısıdır ve bu nedenle her internet araştırmacısının en önemli yönüdür. Bing, Yahoo ve MSN gibi başka motorlar da var. Bununla birlikte, ana motorun, Google’ın neye ihtiyacı olduğunu tam olarak anlamak önemlidir ve bu, arama yapan için mümkün olan en iyi sonucu temsil eden içeriktir.

Ne yazık ki, birçok arama motoru optimizasyonu Google’un kurallarını çiğnemenin ve SEO tekniklerine odaklanmanın bir zorunluluk olduğuna inanıyor. Gerçek şu ki, Google AdSense’te, bağlı kuruluş pazarlamasında ve organik trafiğe bağlı diğer her türlü gelirde iyi şeyler yapmanızı istiyor. Facebook’u birincil trafik kaynağınız olarak kullanmak gibi sosyal medya pazarlaması yapıyorsanız, arama motoru pazarlamacılığının ne kadar farklı olduğunu göreceksiniz.

Google SEO ipuçları, içeriği daha spesifik, değerli ve arama yapan kişinin anlaması kolay olacak şekilde optimize etmeyi önerir. Google birçok sayfa faktörüne değer verir. Ancak en önemlisi belirli bir anahtar kelime için optimize etmek, daha uzun belgeler yazmak, kolay anlaşılır bir şekilde yazmak ve doğru dilbilgisini kullanmaktır.

SEO pazarlamasında başarılı olmak için farklı düşünmeye başlamalısınız. Google, sitenizin indeksini kaldırarak veya AdSense hesabınızı yasaklayarak size zarar vermek istemez. Büyük arama motorunun istediği tek şey, gelirleri için maksimum kârdır ve bu ancak en iyi içeriği sağlamakla mümkündür.

Google’ın önde gelen liderlerinden biri olan Matt Cutts, bağlantı kurmaya gelince, kalıpların dışında düşünmeyi öneriyor. Gerçekte Google, içeriğinizi optimize etmenizi istiyor, ancak geri bağlantılar oluşturmamanızı istiyor. Bu üçüncü şahıslar tarafından yapılmalıdır. Bağlamsal bağlantılar, alan yaşı ve mükemmel bağlantı hızı her zamankinden daha önemlidir. Google SEO ipuçlarımız, sıralamanızı yükseltmek için düşük kaliteli bağlantılar kullanmamanızı önerir.

Google SEO ipuçlarını kullanmaya nasıl başlanır:

Daha az içerik ancak daha kaliteli içerik oluşturmaya başlayın. Arama motoru optimizasyonu ipuçlarının, her gün kısa olan içerik parçalarının dokümantasyonunu oluşturmak için önerildiği zaman geçti! Geri bağlantılarınızı nereden ve ne kadar hızlı aldığınızdan daha fazla dikkat ettiğinizden emin olun. Bağlantı kurma ile zaman ayırın ve daha yüksek PR bağlamsal bağlantıları almaya başlayın, çünkü bu bağlantılar şu anda herhangi bir web sitesinin sıralamasını farklı kılar.

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *