SEO sık sorulan soruları yanıtlayarak başlar. Özellikle kazanç sağlan siteler bunu mutlaka yapmalıdır. Müşterilerinize yardımcı olmaktan çekinmeyin.
- Fazladan kelimeler olmadan net ve doğrudan bir cevap veriyor mu?
- Şirketinizi veya hizmetlerinizi kullanmanıza gerek kalmadan bir çözüm sağladınız mı?
- Yanıt, son kullanıcıyla mı yoksa sizin veya markanızın ne kadar harika olduğuyla mı ilgili?
- Cevap hem robotlar hem de örümcekler tarafından anlaşılabilir mi?
- Soru ve cevap sayfadaki ürünlere veya tüm koleksiyona veya içeriğe özel mi?
Bir SEO Uzmanı ile çalışıyorsanız, Uzman bu şekilde düşünürse yanlış yapmış olur. “SEO en etkili yöntem ve bana burada ihtiyaçları var.” SEO’nun yüksek talep görmesi, işinizin güvenli olduğu anlamına gelmez. Bu yüzden SEO Uzmanınızı iyi seçin. Sizin işinizi tanımalı ve yükselmeniz gerektiğinin farkıdna olmalıdır. Ücretsiz SEO Analiz
Sıra bu beş soruyu değerlendirmeye geliyor. Daha büyük şirketler, markalama yönergeleri, satış, içerik ekipleri ve diğer departmanlarla uğraşmak zorundadır. Daha küçük oyuncuysanız, onları yenebilirsiniz çünkü tüm bürokrasiden geçmek zorunda değilsiniz. Uygun SEO fiyatları ile size yardımcı olabiliriz.
SSS’niz Kabartmadan Net Bir Cevap Veriyor mu?
Birisi “X, Y’ye sığacak mı?” veya “Kırmızı, Mavi ile eşleşir mi?” doğrudan ve spesifik bir cevap vermek istiyorsunuz.
Örnek 1:
- Yanlış söylem: Renk koordinasyonu zor ama normalde kırmızı ve maviyi birlikte kullanabilirsiniz.
- Şunu söyleyin: Evet, ABC yapmak istiyorsanız kırmızı maviyle eşleşir, ancak DEF yapmaya çalışıyorsanız kırmızı maviyle eşleşmez.
Örnek 2:
- Yanlış söylem: X ürününü kullanabileceğiniz birçok örnek var. Y ile 1 ve 2’de mükemmel çalışır ama belki 3 ve 4’te çalışmayabilir.
- Söyleyin: Evet X, Y’ye ve ayrıca Z’ye de sığacaktır.
Gerçek Bir Çözüm Sağladınız mı?
SEO sık sorulan soruları seçerken firma isminizi kullanmamaya çalışın. Çünkü Google botları üst seviye gelişmiş sistemlerdir. Web sitenizin ve markanızın ne iş yaptığını bilirler.
- Yanlış söylem: Evet, ABC’miz XYZ sorununu çözecektir.
- Söyleyin: Sorunu çözmek için 123’ü 456 ile kullanabilirsiniz. Başka bir seçenek, XYZ ile birleştirirseniz, size biraz zaman kazandırabilecek bir ABC olabilir. Bunu görürseniz bir sorunla karşılaşabilirsiniz, bu yüzden görmeniz için bu videoyu oluşturduk. Her zaman “123’ümüz mükemmel bir uyum” gibi bir şey ekleyebilirsiniz.
Ek olarak videonuza bir fragman oluşturun ve otomatik oynatın. Asıl videonuza link verin. Böylelikle sorunu çözmeye çalışanlar, nasıl çözdüğünüzü kısaca görecektir.
Yanıt Son Kullanıcı Hakkında mı?
SSS’ler genellikle son kullanıcıyla ilgili değil, tamamen şirketle ilgilidir. “Biz”, “bizim”, “Ben” ve “benim” kelimelerini “siz”, “sizin” ve “siz” gibi kelimelerle değiştirmeye çalışın.
- Yanlış söylem: XYZ’miz sorunlarınızı çözecek ve para iade garantisi ile onu destekleyeceğiz.
- Söyleyin: Sonunda XYZ’yi MYBrand’dan bir ABC ile çözmenin kolaylığını yaşayacaksınız ve para iade garantisi, işe yaramadığı garip durumlarda size gönül rahatlığı verecektir.
Cevabınız Hem Robotlar hem de Örümcekler Tarafından Anlaşılabilir mi?
Hepimiz kelime oyunlarını ve markalı ifadelerle eğlenmeyi severiz. Evcil hayvan sitelerini düşünün ve “mükemmmmmel” yerine “mükemmel” kullanın. Buradaki sorun, bunun bir örümceğe mantıklı gelmemesi. Arama motorlarını düşünün. Botlar kelimeyi nasıl tanıyorsa o şekilde kullanın.
Tabiki “mükemmmmel” kelimesinide kullanın. Ancak önce düzgün temiz bir cevap verin. Daha sonra özgürsünüz 🙂
Sorular ve Cevaplar Ürünlere veya Koleksiyona veya İçeriğe Özel mi?
Şirketler ve yayıncılar, konuya veya belirli bir ürüne veya koleksiyona özgü olmayan SSS’leri sayfaya yerleştirir. Soru her zaman doğrudan sayfayla ilgili olmadığından, muhtemelen daha kapsamlı veya daha spesifik bir şeye taşınmalıdır.
SON Sözler
Sık sorulan soruları size kısaca anlatmaya çalıştım. Umarım anlamışsınızdır. En doğru şekilde değerlendireceğinizi biliyorum. Ancak size daha fazla yardımcı olmak isterim. SEO bloglarımızı ziyaret edin. https://best4you.com.tr/blog/
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Daha fazla sorunuz varsa lütfen bize yazın.
[…] Kazanç Arttırmanın Yolları: SEO Sık Sorulan Soruları Seviyor […]
Yoruma kapalı.