SEO Nasıl Öğrenilir? SEO yapmak için gerekenler – En iyi SEO

Bu yazımızda en iyi SEO nasıl öğrenilir ve SEO yapmak için gerekenler konularını ele alacağız. Ancak sorun, SEO’da gerçeği bulmaya çalışırken karşılaştığınız çok sayıda kafa karıştırıcı bilgidir.

SEO Nasıl Öğrenilir?

SEO uygulamak için bir web sitesi edinin

Kendi web sitenizi optimize etmek için SEO öğrenmek istiyorsanız, basit bir blog açın. Bilgili veya tutkulu olduğunuz bir konuda, tercihen her ikisinde de bilginizi paylaşın. SEO öğretenlerin çoğu modası geçmiş bilgiler paylaşır. Ya da sizi gereksiz bilgiler ile doldurur. SEO öğrenmenin tek güvenilir yolu aslında SEO uygulamaktır.

Web sitenizi optimize ettikten ve birkaç sayfa sıralaması aldıktan sonra, web sitesi özgeçmişiniz olarak hizmet edecektir. Potansiyel çalışanlara gönderebilirsiziniz. Ve SEO becerilerinizin gerçek kanıtlarına sahip olacaksınız. SEO uzmanları çoğu zaman bu şekilde iş buluyor.

SEO hakkında iyi bir bilgi kaynağı bulun

Birinin tavsiyesini eyleme geçirmeye başlamadan önce ikisi arasında ayrım yapmak önemlidir. SEO ile ilgili sorun bilgi eksikliği değildir. Aksine bu işi çok fazla sergileyen vardır. Ve çoğu SEO uzmanı aslında herkesin bildiği cümleleri kurur ve kendi taktiklerinden bahsetmezler. Bu doğru olandır çünkü geliştirmek sizin elinizdedir. Diğer yanlış bilgi paylaşımlarını genelde bu işi çok uzun süredir eski yöntemler ile yapan yaşlı sitelerdir. Güncel kalmak için sürekli web sitelerinde laf kalabalığı paylaşırlar.

Unutmamanız gereken şey ilk sayfa paylaşımlarını okuduktan sonra, diğer 10 sayfayı da incelemenizdir. Tüm bilgi paylaşımlarını analiz edip, size en mantıklı gelen yolda ilerleyin. SEO konusunda söylenen bazi basit seçenekler;

  • İçeriğin 2000 kelime uzunluğunda olması gerektiği,
  • Diğerleri içerik uzunluğunun önemli olmadığı,
  • Bazıları kullanıcı davranışının bir sıralama faktörü olduğunu,
  • Diğerleri kullanıcı davranışının dikkate alınamayacak kadar gürültülü olduğunu söylüyor.

Kime güveniyorsun? Bu seçenekler SEO nasıl öğrenilir sorusunu cevaplamıyor. Aksine kafanızı oldukça karıştırıyor ve hepsini denemeye başlıyorsunuz.

Burada anlaşılması gereken en önemli şey, esas olarak iki SEO bilgi kaynağı olmasıdır. Bunlardan biri Google’ın kendisidir. Resmi SEO yönergelerinin kaynağıdır ve aramanın nasıl çalıştığını açıklayan bir ton içerik üretir. Ve diğer kaynak, sistemi hacklemeye, aramada haksız bir avantaj elde etmeye çalışan SEO siteleridir. Daha fazlası için SEO bloğumuzu ziyaret edin. https://best4you.com.tr/blog/

Google ile ilgili sorun, önyargılı olmasıdır. Google, en kaliteli içeriği bulabilir. Ancak algoritmasını kandırmaya çalışan herkesi cezalandıracağını söylüyor. Mesele şu ki, Google iddia ettiği gibi dolandırıcıları yakalamak kadar iyi değil. Google tarafından yasaklanmış olmasına rağmen, SEO’da hala çalışan birçok eski spam taktiği var. Bu nedenle, Google ile SEO uzmanları arasında genel bir güvensizlik sorunu var.

Diğer SEO bilgi kaynakları ile ilgili sorun, hiçbirinin Google’ın arama algoritmasına erişememesidir. Bu yüzden aramanın nasıl çalıştığını gerçekten bilmiyorlar. Gözlemleyebilir, deneyler yapabilir, bazı verileri derleyebilir ve bazı varsayımlar yapabilirler. Ancak, bir şeyin bir sıralama faktörü olup olmadığından asla %100 emin olamazlar.

Önce Google’u Dinleyin.

Aramada haksız bir avantaj elde etmek istiyorsanız, bu geçici taktikleri deneyebilir. Muhtemelen işe yarayacak, ancak başarınız çok kısa ömürlü olacak. Yinede SEO nasıl öğrenilir sorusuna cevaplar almaya başlayacaksınız.

Arama optimizasyonu aşamalar halinde yapılır ve bu aşamalar belirli bir sırayla düzenlenir. SEO’da kaç farklı aşama olduğu konusunda bazı tartışmalar var, ancak mantık her zaman aynı: web sitenizi hazırlayın, arama dostu içerik oluşturun, içeriği tanıtın. Size rehber olacak bir SEO çalışması hazırladık. https://best4you.com.tr/seo-search-engine-optimization-en-iyi-arama-motoru-optimizasyonu/

SEO yapmak için gerekenler

Teknik SEO

Genellikle site genelinde optimizasyonu ifade eder. Site yapısı, URL yapısı, indeksleme, tarama, güvenlik ve mobil optimizasyon gibi şeyleri içerir. Teknik SEO ile ilgili kararların çoğu, bir web sitesi başlatmadan önce yapılmalıdır.

SEO aşamasına geçmeden önce tam bir teknik denetim yapmanız önerilir. Tam SEO için Ask4SEO bu tarama için uygundur.

Anahtar kelime araştırması

Web sitenizin teknik tarafı düzenlendikten sonra, içerikle doldurmanın zamanı geldi. Bu, Google aramada popüler olan konuları bulmak için anahtar kelimeleri araştırdığımız bölümdür. Amaç, yüksek arama hacmine sahip, diğer web sitelerinden düşük rekabete sahip, işinizle ve konumunuzla alakalı anahtar kelimeler bulmaktır.

Bir tuşa basarak doğru anahtar kelimeleri sağlayacak ücretli veya ücretsiz birçok araç bulabilirsiniz.

Sayfa içi optimizasyon

İçeriği web sitenizde yayınlamaya hazır olduğunuzda, sayfa içi optimizasyon hakkında bilgi edinmenin zamanı geldi. Sayfanızın arama sonuçları için uygun olması için, özellikle de en iyi pozisyonlar için rekabet etmek istiyorsanız, çok özel biçimlendirme gereklidir.

Sayfa içi optimizasyon hakkında bilgi edinmeye başlamak için blog yazılarımızı inceleyiniz.

Sayfa dışı optimizasyon

İçeriğiniz, sayfalarınızı nasıl sıralayacağınıza karar verirken Google’ın baktığı tek şeydir. Diğer önemli etken ise marka bilinirliğidir.

Diğer web siteleri size bağlanıyor mu, markanızdan bahsediyorlar mı, bir wiki sayfanız var mı, sosyal medya profilleriniz var mı, bilgileriniz önemli iş dizinlerine giriliyor mu? Doğru yapıldığında, tüm bunlar web sitenizin arama yetkisine katkıda bulunacaktır.

Web site içeriğiniz yeterli seviyeye geldiğinde sürekli makale girmeniz gerekmez. Dış SEO yönlenin.

Bağlantı kurma

Bağlantı kurma teknik olarak sayfa dışı SEO’nun bir parçasıdır, ancak kendi bölümünü hak ettiği kadar büyük bir bölümdür. Diğer web siteleri içeriğinize bağlandığında, Google bunu sizin lehinize bir oy olarak görür. Backlink yani geri bağlantılar bu makale dışında kaldığı için bahsetmeyeceğim. Ancak backlink paketlerimizi inceleyerek bizden bilgi alabilirsiniz. Sorularınız varsa cevaplamaya hazırım.