Tanıtım Yazısı
Tanıtım yazısı, bir ürün, hizmet veya kişi hakkında bilgi vermek, tanıtmak veya pazarlamak için yazılan bir tür reklam yazısıdır. Amacı, hedef kitleye ürün veya hizmetin faydalarını, özelliklerini ve nasıl kullanılacağını anlatarak, ilgilerini çekmek ve satışları artırmaktır. Tanıtım yazıları genellikle broşürler, reklam afişleri, web siteleri veya diğer reklam materyalleri gibi çeşitli reklam araçlarında kullanılır.
SEO Paketleri Backlink PaketleriBasın Tanıtımı
$375
200 adet güncel haber sitesi tanıtımı
satın alWiki Tanıtımı
$21
100 adet wiki bilgilendirme tanıtımı
satın alBlog Platform Tanıtımı
$9
30 adet blog platform tanıtımı
satın alBacklink Paketlerinin Tam Listesi
Tüm backlink paketlerine sahip olan bir anahtar kelimeniz varsa, bu yeterli değil. Tüm varyasyonlarda backlink sahibi olmanız gerekir. Haber Backlink 200x Wiki Backlink 100x DA 30+ Blog Platform Backlink 30x DA 30+ Blog Post Backlink 30x DA 30+ Bookmark Backlink 30x DA 30+ City Platform Backlink 30x DA 30+ Edu Gov Backlink 30x DA 30+ Images Backlink 30x DA 30+ Pligg Platform Backlink 30x DA 30+ Shortner Platform Backlink 30x DA 30+ Status Update Backlink 30x DA 39+ Status Update Backlink 30x DA 46+ Blog Post Backlink 30x DA 49+ Bookmark Backlink 30x DA 51+ Status Update Backlink 30x DA 57+ Blog Post Backlink 30x DA 60+ Status Update Backlink 30x DA 66+ Bookmark Backlink 30x DA 71+ Status Update Backlink 30x DA 79+ Bookmark Backlink 30x DA 79+ Blog Post Backlink 30x DA 80+ Status Update Backlink 30x DA 88+ Blog Post Backlink 30x DA 89+ Bookmark Backlink 30x DA 89+ Images Backlink 30x DA 91+ Status Update Backlink 30x DA 93+ Edu Backlink 30xMarka Tanıtımı
Marka tanıtımı, bir markanın hedef kitlesine kendisini tanıtması ve farkındalık yaratması için yapılır. Bu nedenle, bir marka için tanıtım yapmak oldukça önemlidir çünkü şirketin başarısı, markanın ne kadar tanındığı ve hedef kitlesinin ne kadar sadık olduğuyla doğrudan ilişkilidir.
Marka tanıtımının faydaları arasında şunlar yer alır:
Farkındalık yaratmak: Marka tanıtımı, hedef kitlenin markayı tanımasına yardımcı olur. Bu, potansiyel müşterilerin markayı göz önünde bulundurmasını sağlar ve potansiyel satışları artırır.
Güven yaratmak: İyi bir marka tanıtımı, markanın müşteriler arasında güvenilirliğini artırır. Bu, müşterilerin markaya güvenmesine ve sadık olmasına yardımcı olur.
Rekabet avantajı sağlamak: Marka tanıtımı, rakipleriniz arasında sıyrılmanızı sağlayabilir. Markanızın benzersiz özelliklerini vurgulamak, hedef kitlenizi sizinle bağlantı kurmaya teşvik edebilir.
Satışları artırmak: Marka tanıtımı, satışları artırabilir. Hedef kitlenizin markanızı daha iyi tanıması, markanızın ürünlerini satın alma olasılıklarını artırabilir.
Marka değerini artırmak: İyi bir marka tanıtımı, markanızın değerini artırabilir. Müşterilerinizin markanız hakkında olumlu düşünmesi, markanızın daha değerli görünmesini sağlayabilir.
Tüm bu nedenlerden dolayı, marka tanıtımı bir şirketin başarısı için önemlidir. İyi bir marka tanıtımı, şirketin büyümesine yardımcı olabilir ve markanın değerini artırabilir.
Basit Backlink
$15/ay
Başlangıç
3 status update7 bookmark12 blog post7 blog platform11 city platform4 images link9 edu5 pligg2 shortneraylık raporUygun olan siteler: basit bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri.Hedeflenen Kullanıcı: 100 ~ 1.000 Satın ALProfesyonel Backlink
$99/ay
Orta Düzey
30 status update70 bookmark120 blog post70 blog platform110 city platform40 images link90 edu50 pligg20 shortneraylık raporUygun olan siteler: Profesyonel bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri, basit e-ticaret siteleriHedeflenen Kullanıcı: 1000 ~ 10.000 Satın ALV.I.P Backlink
$499/ay
İleri Düzey
300 status update700 bookmark1200 blog post700 blog platform1100 city platform400 images link900 edu500 pligg200 shortneraylık raporEşsiz ip desteğiUygun olan siteler: gelişmiş bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri, e-ihracat siteleri, Dünya geneli potansiyel müşteri siteleri, gelişmiş e-ticaret siteleri ve başarıya ulaşmak isteyen tüm siteler.Hedeflenen Kullanıcı: 60.000 ~ 250.000 Satın ALGelişmiş Backlink
$1499/ay
İleri Düzey
300 status update700 bookmark1200 blog post700 blog platform1100 city platform400 images link900 edu500 pligg200 shortnergünlük raporKişiye özel serverEşsiz ip desteğiEşsiz kullanıcı desteğiPremium acc desteğiUygun olan siteler: gelişmiş bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri, e-ihracat siteleri, Dünya geneli potansiyel müşteri siteleri, gelişmiş e-ticaret siteleri ve başarıya ulaşmak isteyen tüm siteler.Hedeflenen Kullanıcı: 250.000 ~ 1.000.000 Satın ALBacklink Türleri
Backlink satın al kelimesini aratan kullanıcılar için özel olarak oluşturulan bu sayfa, size backlink hakkında geniş bir bilgi sunacaktır. Backlink paketleri genel olarak tüm platformlardan gönderilebilir. Ancak web sitenizin içeriğine göre bu durum değişiklik gösterebilir. Backlink paketlerini kısaca tanımlayacak olursak;
Blog Platform Backlink: Daha çok blog yazılarınız için oluşturacağınız web siteleridir. Örnek verecek olursak WordPress, Blogger, Medium vb. Bu web sitelerinde bir blog oluşturabilir ve işinizle alakalı eğitici, öğretici yazılar yazabilirsiniz.
Blog Post Backlink: Blog platformlarda oluşturduğunuz yazılar, bu katogeride yer alır. Daha önce oluşturulmuş blog siteleride bunun için uygundur. Ancak dikkat etmeniz gereken bir püf nokta var! Her blog sitesi sizin işiniz için uygun olmayabilir. Sizin işinizi seven platformlarda paylaşım yapmanız önerilir.
Bookmark Backlink: Aslında status backlink tarzı sosyal medyalara yakın gibi görünsede, tam amacı sizin kim olduğunuzu açıklamaktır. Bundan dolayı linkedin bu iş için biçilmiş kaftandır.
City Backlink: Google maps size her ihtiyacınız için yeterli olacak gibi görünsede, detaylı ve uzun arayışlarda tıkanmaktadır. Yani aradığınız kişi Google’un en son sıralarında olabilir. Google genel olarak parayı veren düdüğü çalar felsefesiyle ilerlediği için, amacınıza ulaşmanıza izin vermez. Bu yüzden Foursquare tarzı, yada adını bile duymadığınız spoke tarzı sitelerden daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Bu alanlara şirketinizi eklediğinizde, aynı şekilde bilinirliğiniz artacaktır.
Edu Backlink: Genel olarak edu backlink için yapılan yanlışlar ile başlamak istiyorum. Yasa dışı sitelerin kullandığı edu yorum backlinklerin altına yazdığınız yorumlar o siteler ile eş değer tutulacaktır. Uzak durun! Kelime anlamına bakacak olursak eğitim, öğretim alanında resmi devlet hizmeti veren sitelerdir. Resmi kurumlardan alacağınız bir öneri gerçekten çok önemlidir. Ancak ilk başta belirttiğim gibi doğru alanlardan almanız gerekir.
Haber Backlink: Haber siteleri hala internetin en çok trafik alan kanallarıdır ve günlük milyon tıklamaya ulaşır. Markanız ilgi çekici bir slogan ile haber kanallarında yer alırsa, başarı kaçınılmaz olur.
Images Backlink: İsmindende anlaşıldığı gibi, çizimlerinizin ya da işiniz ile ilgili resimlerin diğer kullanıcılar ile paylaşıldığı alanlardır. İşinizi görsel olarak göstermek, yakın gelecekte Google sayesinde en iyi SEO çalışması olacaktır. Çünkü görsel arama motoru üzerinde çalışmalarını tamamladılar. Google lens, görsel aramalara en büyük desteği veriyor. Sizde vakit geçmeden kervana katılın ve işiniz ile ilgili çekebildiğiniz kadar resim çekin ve Pinterest’te paylaşın.
Pligg Backlink: Blog platformlardan hiç bir farkı olmayan bu platform, herkese açık bir paylaşım ortamı sunar. Sınırlamanın olmadığı bu alanlar, çoğu zaman link paylaşımlarınız ile içerikleri otomatik çekmektedir. Açık kaynak bir haber siteniz yoksa bu alanlara yazı yazmanıza gerek yoktur.
Shortner Backlink: Genel olarak sosyal medya paylaşımlarında kullanılan kısa linklerin bir başka avantajı, google index almalarıdır. Yani siz link kısalttığınızda paylaşmasanız bile öne çıkma olasılığı yüksektir. Bu durum size artı trafik olarak dönecektir. Yeni kullanıcılara ulaşmak ve detaylı bir kısaltmaya sahip olmak istiyorsanız bilink resmi sitesine giriş yapıp detaylı bir kısa link oluşturabilirsiniz.
Status Backlink: Sosyal medya sayfaları oluşturup oluşturduğunuz tüm backlink kaynaklarını sayfanıza ekleyebilirsiniz. Böylece takipçilerinize hangi alanlarda nekadar aktif olduğunuzu gösterebilir ve o alanlarada kullanıcı çekebilirsiniz. Linke açık tüm sosyal medyalar bu alan için uygundur.
Wiki Backlink: Wiki siteler, Google için bilgilendirici ve yol göstericidir. Wiki sitelerin sizden bahsetmesi, kullanıcılara doğru yolu gösterir. Bu yüzden Marka bilinirliği için büyük önem taşır.
Biz 250+ sosyal medya kullanıyoruz. Tüm bu backlinkleri sizin yerinize biz yapabiliriz. İşte En önemli DA değerleri;
Aylık backlink paketleri, dört kategori olarak sunulmaktadır.
Basit Backlink: $15/ay Başlangıç 3 status update 7 bookmark 12 blog post 7 blog platform 11 city platform 4 images link 9 edu 5 pligg 2 shortner aylık rapor Uygun olan siteler: basit bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri. Hedeflenen Kullanıcı: 100 ~ 1.000
Profesyonel Backlink: $99/ay Orta Düzey 30 status update 70 bookmark 120 blog post 70 blog platform 110 city platform 40 images link 90 edu 50 pligg 20 shortner aylık rapor Uygun olan siteler: Profesyonel bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri, basit e-ticaret siteleri Hedeflenen Kullanıcı: 1000 ~ 10.000
V.I.P Backlink: $499/ay İleri Düzey 300 status update 700 bookmark 1200 blog post 700 blog platform 1100 city platform 400 images link 900 edu 500 pligg 200 shortner aylık rapor Eşsiz ip desteği Uygun olan siteler: gelişmiş bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri, e-ihracat siteleri, Dünya geneli potansiyel müşteri siteleri, gelişmiş e-ticaret siteleri ve başarıya ulaşmak isteyen tüm siteler. Hedeflenen Kullanıcı: 60.000 ~ 250.000
Gelişmiş Backlink: $1499/ay İleri Düzey 300 status update 700 bookmark 1200 blog post 700 blog platform 1100 city platform 400 images link 900 edu 500 pligg 200 shortner günlük rapor Kişiye özel server Eşsiz ip desteği Eşsiz kullanıcı desteği Premium acc desteği Uygun olan siteler: gelişmiş bloglar, yerel işletmeler, kişisel amaç siteleri, e-ihracat siteleri, Dünya geneli potansiyel müşteri siteleri, gelişmiş e-ticaret siteleri ve başarıya ulaşmak isteyen tüm siteler. Hedeflenen Kullanıcı: 250.000 ~ 1.000.000
içerikler; https://best4you.com.tr/backlink-satin-al sayfamız ile desteklenmiştir. Daha fazla sorunuz varsa bize ulaşabilirsiniz. Bazı müşteri sorularını alt tarafta sizinle paylaştık. Sizde soru sorarak, yardımda bulunabilirsiniz.
Diğer SEO Paketleri
Google Algoritma TakibiTrafik Arttırma ÇalışmasıWeb Site Hız ProblemleriDiğer Web Site SorunlarıEn iyi SEO Paketleri
$9/aylık
başlayan en uygun fiyatlar
SEO PaketleriBir tanıtım yazısı, bir ürün veya hizmeti tanıtmak, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve potansiyel müşterileri etkilemek için kullanılan yazılı bir materyaldir. Bir tanıtım yazısı, bir markanın veya ürünün farkındalığını artırmak, satışları artırmak, rekabet avantajı sağlamak ve müşteri tabanını genişletmek için son derece önemlidir. İşte bir tanıtım yazısının neden önemli olduğunu açıklayan bazı nedenler:
Dikkat çekmek: İyi bir tanıtım yazısı, hedef kitlenin dikkatini çekmek için tasarlanır. Okuyucuların dikkatini çekmek ve ilgisini çekmek, ürün veya hizmetin satışlarını artırmak için çok önemlidir.
Marka bilinirliğini artırmak: Tanıtım yazısı, marka bilinirliğini artırmak için kullanılır. Bir markanın başarısı, markanın ne kadar tanındığı ve ne kadar çekici olduğu ile doğrudan ilişkilidir. Tanıtım yazısı, markanın farkındalığını artırır ve müşterilerin marka hakkında daha fazla bilgi edinmesine yardımcı olur.
Satışları artırmak: İyi bir tanıtım yazısı, satışları artırabilir. Potansiyel müşterilerin ürün veya hizmet hakkında daha fazla bilgi edinmelerine ve markanızın sunduğu avantajları anlamalarına yardımcı olabilir.
Rekabet avantajı sağlamak: Bir tanıtım yazısı, rakipleriniz arasında sıyrılmanızı sağlayabilir. Rakiplerinizle karşılaştırıldığında, ürün veya hizmetinizin farklılıklarını ve avantajlarını vurgulamak, potansiyel müşterilerin dikkatini çekebilir ve onları markanızın tercih edilen seçenek olduğuna ikna edebilir.
Müşteri tabanını genişletmek: Tanıtım yazısı, müşteri tabanınızı genişletmek için kullanılabilir. İyi bir tanıtım yazısı, hedef kitlenize ulaşarak markanızın farkındalığını artırır ve potansiyel müşterilerin dikkatini çeker. Bu da yeni müşterilerin kazanılmasına yardımcı olur.
Bu nedenlerden dolayı, bir tanıtım yazısı, bir markanın başarısı için önemlidir. İyi bir tanıtım yazısı, bir markanın farkındalığını artırır, satışları artırır ve müşteri tabanını genişletir.
Sık Sorulan Sorular
2012 Yılında başlatılan Google’ın bağlantıları reddetme aracı, Google’dan seçili geri bağlantıları yoksaymasını istemenizi sağlar. Bağlantıları reddet aracının arkasındaki amaç, esasen backlink profilinizi temizlemek ve sitenizin arama motoru sıralamasını düşürebilecek spam içerikli, düşük kaliteli geri bağlantılardan kurtulmaktır.
Bağlantıların reddedilmesi genellikle düzenli kullanım için önerilmeyen son çare olarak görülür. Bunun nedeni, yanlışlıkla iyi geri bağlantıları veya herhangi bir SEO sorununa neden olmayanları reddetmeniz durumunda Google’ın sizi cezalandırma riski her zaman vardır.
Bununla birlikte, Google Search Console’da aşağıda belirtilene benzeyen bir el ile işlem mesajı aldıysanız, bağlantıları reddetmeyi düşünmenin zamanı gelmiştir.
hata mesajı
disavowing links manual penaltySource: Search Engine Land
Google’dan gelen bu uyarı, sitenize kötü bağlantılar, spam bağlantılar veya doğal olmayan bağlantılar olabileceğini gösterir. Bağlantı şemalarına bağlı olabilirler: daha üst sıralarda yer almanıza yardımcı olmak için tasarlanmış manipülasyon taktikleri. Bunlar, bağlantıları alıp satmayı, yüksek hacimli bağlantı alım satımını ve sitenize bağlantıları otomatik olarak getirmek için programları kullanmayı içerebilir.
Bu mesajı almamak için, geri bağlantılarınızı düzenli olarak kontrol edin ve olumsuz SEO sorunlarına yol açabilecek şüpheli bağlantılara dikkat edin ve Google’ın algoritmasını sıralamanızı düşürmeye zorlayın.
Bu iletiyi alırsanız, cezalandırılmamak için bağlantıları reddedin. Bunu yapmak için Google Search Console’daki bağlantıları reddet aracına erişin, web sitenizi seçin ve reddetmek istediğiniz bağlantıları içeren bir dosya ekleyin. Bu adımları attıktan sonra, Google bağlantıları gözden geçirecek ve sitenizi yeniden çizecektir, bu genellikle birkaç hafta sürer.
Olası manuel cezayı giderdikten ve geri bağlantıları kaldırdıktan sonra, yeniden değerlendirme isteği için Google Search Console ile iletişime geçin. Sorunlara neden olan bağlantıları reddettiğinizden emin olmak için sitenizin bir sonraki incelemesi. Ayrıca Google’dan url’lerinizi yeniden çizmesini isteyebilirsiniz, böylece yeni bağlantılar ve hatalı bağlantıların kaldırılması kabul edilir.
Backlink profilinizi daha iyi anlamak için Google Search Console’daki “Sitenize Bağlantılar” bölümünü kontrol edebilirsiniz. İçeriğinize hangi web sitelerinin bağlandığını gösterir.
Kötü backlinkler için en basit yöntem web sitenize gelen bağlantılar için, web site ismini analiz etmeniz olur
Google, yorumlarda veya forumlarda ilgili içeriğe geri bağlantı veren kullanıcılara kaşlarını çatmak zorunda değildir. Ancak, geri bağlantı profillerini doldurmak için forumları kullanan web yöneticileri için zor. Saygın web sitelerine girip yorumlarını veya forum bölümlerini web sitenize geri bağlantılar içeren ve ek bir içerik içermeyen su basmaya çalışırsanız, Google bunu spam olarak görür ve sitenizi cezalandırabilir.
Güçlü web sitelerinden gelen bağlantılarınız olsa bile, ölmüşlerse iyi olmazlar. Bir noktada, belki de bunlar, reddetmeyi asla hayal edemeyeceğiniz web sitelerinden gelen bağlantılardı. Süresi dolmuş bir kez de onlar, ancak, tüm Google Web Yöneticisi kalite kuralları ihlal görür ve siteniz cezalandırılır.
Çok sayıda giden bağlantıya sahip spam siteleri veya saldırıya uğramış gibi görünen siteler reddedilmeye değer olabilir. Bu aynı zamanda sitenizin olumsuz bir SEO saldırısı tarafından hedef alındığının bir işareti olabilir. Bu bağlantıları reddetmezseniz, ileride herhangi bir eyleme gerek olmadığından emin olmak için Search Console panonuzun manuel eylemler bölümüne göz kulak olmayı düşünün.
Sitenize giden spam içerikli bir bağlantı olduğunu fark ederseniz, bağlantıyı hemen reddetmeyin. Google’da eski seçkin bir mühendis olan Matt Cutts’a göre, ilk adım, backlink’ten sorumlu web sitesindeki birisine el ile kaldırılması için ulaşmaktır.
Bazı insanlar isteğinize yanıt verebilirken, bu web sitelerinin çoğundan haber alamamanız için güçlü bir şans var. Bu olursa, SEO ve pazarlama ajansı Best4you kurucusu Mert Can Çetintaş, bağlantıları reddetmek için proaktif veya reaktif bir yaklaşım izleyebileceğinizi söylüyor.
Proaktif bir yaklaşım, spam içerikli, düşük kaliteli web sayfalarından gelmediğinden emin olmak için geri bağlantılarınızı düzenli olarak kontrol etmeyi gerektirir. Reaktif bir yaklaşım, herhangi bir olumsuz SEO etkisini en aza indirmek için Google’ın bağlantıları reddetme aracını kullanmaktır.
Panagis, reaktif yaklaşımın bağlantıları reddetmek için daha yaygın olduğunu söylüyor. Bunun nedeni, Google’ın bağlantıları anlamada zaten inanılmaz derecede iyi olmasıdır. Google’dan önce fark ettiğiniz önemli miktarda spam’den etkilenmediğiniz sürece, bu kötü geri bağlantıları proaktif olarak aramaya hemen gerek yoktur.
Özel blog ağları (PBN’LER), aralarında geri bağlantılar oluşturmak ve içeriklerinin Google’da daha üst sıralarda yer almasını sağlamak için aynı site sahipleri tarafından işletilen büyük blog ve site gruplarıdır. Birkaç yıl önce büyük bir trenddi, ancak artık uygulanabilir bir beyaz şapka SEO tekniği olarak görülmüyorlar. 2014 Yılında Google, PBN’LERE sırtını döndü ve bunları tamamen endekslemeye yönelik adımlar atmaya başladı. Birden çok site çok benzer risk profiline sahip ya bir site sürekli bağlı olmak ise onları bulmak için iyi bir yoldur. Sitenize gelen herhangi bir PBN bağlantısını tanıyorsanız, bu bağlantıları reddetmeyi düşünün.